اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پیگیری سوژه مردم: آزادسازی ساحل دریا

فارس من |مولایی: ابتدای تابستان وضعیت سواحل تعیین تکلیف می‌شود

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنکابن گفت: ابتدای تابستان امسال وضعیت سواحل تعیین تکلیف می‌شود.

فارس من |مولایی: ابتدای تابستان وضعیت سواحل تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،سوژه‌ای در سامانه فارس من با عنوان «آزاد سازی ساحل دریا» و با توضیح «در منطقه شیرود تنکابن از پل چالکرود تا ابتدای تنکابن در حوزه عملیاتی شهرداری شیرود بخش‌های وسیعی از ساحل دریا غیر قابل استفاده برای عموم شده و از دسترس مردم خارج شده است لطفا نسبت به آزادسازی ساحل پیگیری و اقدام شود».

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنکابن  در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: بحث آزادسازی ساحل شهرستان تنکابن آغاز شد که نخست باید مشخص کنیم چه میزان از ساحل جز حریم است در غیر این‌صورت آزادسازی و در اختیار مردم قرار دارد.

سیدمهدی مولایی افزود: در این زمینه بحث نقشه‌برداری چند ماه آغاز شده که ابتدای تابستان وضعیت سواحل تعیین تکلیف می‌شود.

وی اضافه کرد: در زمینه آزادسازی سواحل با توجه به نقشه‌برداری انجام شده در محدوده رودخانه ازارود مرز نشتارود و تنکابن هشت کیلومتر مشخص شده که عملیات لازم برای آزادسازی صورت گرفته است ولی به‌دلیل پایین بودن حریم منابع طبیعی امکان واگذاری آن به بخش خصوصی وجود ندارد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنکابن تصریح کرد: به‌دلیل پیشروی ساحلی حریم 60 متری در خیلی از مناطق شهرستان تنکابن در داخل آب قرار دارد.

مولایی در پایان گفت: در حال حاضر در شهرستان تنکابن 143 خیابان ورودی به ساحل دریا داریم که برای شهروندانی که قصد استفاده از دریا را دارند قابل تردد است.

این سوژه با عنوان «آزاد سازی ساحل دریا» در سامانه فارس من به ثبت رسیده و خبرنگار خبرگزاری فارس مازندران این مساله را پیگیری کرده است.

انتهای پیام/86034/ج/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول